Summa sidvisningar

lördag 7 april 2012

Glad påsk!

Tänkte titta in och önska glad påsk innan vi åker iväg på påskfirande med familjen. Passar på att bjuda på några fina bilder idag.
Igår snöade det ganska ordentligt här så det blev en vintrig påsk.
 Jag hade hunnit med att plantera en massa fina vårblommor som har det lite kyligt om fötterna för tillfället.





I år har vi vinbärsgrenar som påskris, och dom är på väg att slå ut med små söta blommor. Känns lite roligare än det vanliga björkriset.



 Här är andra grenar som står inne året om för att de är så fina i formen, och för de fina videkissarna. Såhär i påsktider har de fått lite söta vaktelägg och några fina fjädrar som pynt.
Jag är inte så förtjust i  gult och lila, håller mig gärna till lite mer naturnära pynt.



Det sista har jag faktiskt sytt en del, kommer lite bilder inom kort.
Dessutom börjar det närma sig 2000 besökare här på bloggen, och då tämkte jag ha en liten utlottning av en vårmössa. Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar