Summa sidvisningar

onsdag 11 januari 2012

Ta-da! Butiken är öppen och mästerkocken i gång...

Premiär!
Idag har jag äntligen fått ordning på och öppnat min Eplabutik! Än så länge är sortimentet i magraste laget men jag fyller på efterhand. Datorer och teknik är egentligen inte min starka sida så allt sånt här tar lite tid, men nu är jag väldigt glad att den är klar och öppen.
Försöker få till en länk här brevid till Epla men det går sådär. Tills vidare finns det en i texten här ovanför, suck.

epla.se/shops/vasterdesign/

Nu en helt annan sak:
Min bror Andreas deltar i TV programmet Sveriges Mästerkock, ikväll var han den siste att lyckas stycka en kyckling och gick därmed vidare. Weee!
Bänka er i morgon kl 20.00 då fortsättning följer....


Idag fick jag ett trevligt paket med posten, lite nya tyger med bl.a moln och fordon. Bilder kommer...
På tal om bilder så håller jag på och fifflar med nåt som heter flickr, ska lägga upp tygerna där är tanken. Genomförandet är en annan femma:/

1 kommentar:

  1. Såg att det var din bror! Kul att han kom så långt, rikigt bra jobbat. Butiken är alltså öppen, ska genast kolla. Kram Sofia

    SvaraRadera